mindenféle a magyar szinkronról

szinkronjunkie

szinkronjunkie

A The Walking Dead - A 8. évad szinkronja

2018. március 08. - Karsa Tímea

 

Képtalálat a következőre: „walking dead”

A nyolcadik évad második felvonásához érkezett a The Walking Dead című amerikai sorozat. Igen kevés szereplő van már, aki a sorozat eleje óta kitart, a mellékszereplők pedig jönnek-mennek Nézzük meg hát, hogy a legutóbbi évadban mely főbb szereplőkkel találkozunk, és hogy a magyar hangjaik mit gondolnak szerepükről, és a sorozatról.

 

Rick Grimes – Andrew Lincoln - Rajkai Zoltán

Képtalálat a következőre: „rajkai zoltán”

Rajkai Zoltán az Igazából szerelem óta szinte állandó szinkronhangja Andrew Lincolnnak. A színész az Igazából szerelem kapcsán ezt mondta a Szinkronjunkienak: ,,nagyon jó színésznek tartom Lincolnt, rendkívül visszafogottan és bensőségesen játszik, könnyű lekövetni.” A zombifilmekről általában így nyilatkozott korábban: „Alapvetően utálom a zombis filmeket, de ez egy nagyon jó sorozat. Elsősorban a saját jeleneteimet látom, de azok szuggesztív és erős atmoszférájúak. Magával ragad az erős szituáció, beszippant a drámai erő. Jóval túlmegy a ZS kategóriás horror feelingen, az öncélú borzongatáson. Az életről és a halálról értekezik”. 

 

Carl Grimes – Chandler Riggs – Boldog Gábor

boldog_gabor.jpgBoldog Gábor az ifjabb szinkrongeneráció tagja, fiatalkora ellenére már 258 filmben szinkronizált. Nem újdonság számára a sorozatszinkron, hiszen a Don Matteo és a Modern család című sorozatokban is közreműködött. Boldog Gábor így nyilatkozott a Szinkronjunkienak: ,,Már néztem a sorozatot eredetiben, amikor elkezdtük a szinkront, úgyhogy örültem, hogy megkaptam Carl szerepét. Mint néző, csak a 4. évadig követtem, utána szerintem eléggé ellaposodott, Carlban lehetett volna több is, mint amit beletettek. Nem mondanám, hogy megrázott a halála, de szerettem szinkronizálni.”

 

Daryl Dixon – Norman Reedus – Schmied Zoltán

Kapcsolódó képSchmied Zoltán 158 szinkronszerepet tudhat maga mögött, és ezek közül 15 alkalommal volt Norman Reedus hangja (nem csak a The Walking Deadben). Egy 2014-es interjúban elmondta, hogy mielőtt elkezdték a szinkronmunkákat ugyan hallott a sorozatról, de látni nem látta, hiszen nem szereti az erőszakot. Később módosított álláspontján, így nyilatkozott: ,,ez olyan jól meg van csinálva, hogy itt nem zavar az erőszak. Nem egy hagyományos blőd horrorról van szó, ez egy reálisan megcsinált, hihető, izgalmas történet. Sok jó emberi dologról szól, több, mint egy öncélú zombigyilkolás”. Darylről így vélekedett: ,,Az én figurám sokszor nem beszél, csak néz, vagy csak jelen van. Így néha nehezebb vele a ritmust megtalálni, mint ha egyfolytában beszélne”.

 

Carol – Melissa McBride - Kubik Anna

Képtalálat a következőre: „kubik anna”

Kubik Anna 161 filmhez adta a hangját, és az Internetes Szinkron Adatbázis adatai szerint egyedüliként ő szinkronizálta Melissa McBride-ot. Egy 2016-os interjúban Kubik Anna azt mondta, már nem vállal el minden szinkront, a felesleges dolgokat rostálja. Ezek szerint mondhatjuk, hogy a The Walking Dead átment a rostán – szerencsénkre

 

 

 

Morgan – Lennie James – Kőszegi Ákos

Képtalálat a következőre: „kőszegi ákos”Kőszegi Ákos igazi nagyágyú, ha szinkronról van szó. A hatodik évad után vette át a szerepet Anger Zsolttól, aki az első évadban szólalt meg Morganként. A The Walking Dead kifejezetten hamar, egy nappal az amerikai vetítés után lemegy a magyar tévében, s mint ahogy más sorozatok szinkronja, ez is gyorsan készül. Az időhiány gyakori jelenség a szinkronban, erről így szólt Kőszegi Ákos egy januári interjúban: ,,Ha az ember odafigyel, mindenre van idő. Azt valótlan állításnak tartom, hogy miután felgyorsult a munkafolyamat, ezt nem lehet jól csinálni. Ha például hallok egy rossz hangsúlyt a mellettem álló kollégától, a következő sorban inkább magam is rontok, és kérem, hogy vegyük újra a korábbi mondatot is. Ettől nem sérül ő sem, ahogy én is boldog voltam annak idején, hogy elleshettem nagy kollégáktól ezt a szakmát. Mindig lehet szánni rá időt, hogy a lehető legjobbat hozzuk ki magunkból.”

 

Maggie Greene – Lauren Cohan - Andrádi Zsanett

Képtalálat a következőre: „Andrádi Zsanett”Andrádi Zsanettnek Maggie szerepe igazi kiugrás volt a ,,további magyar hang” kategóriából. Egy 2014-es interjúban azt mondta, hogy már azelőtt nézte a sorozatot, hogy belekerült volna. ,,Mikor kiderült, hogy én is részese leszek, olyan volt nekem, mintha extra karácsonyi ajándékot kaptam volna. Reméltem, hogy egyszer én szinkronizálhatom Maggie-t, ezért örültem, amikor teljesült a kívánságom”

 

 

Michonne – Danai Gurira - Pálmai Anna

Képtalálat a következőre: „Pálmai Anna”Pálmai Anna 2007 óta hallható szinkronhangként, eddig összesen 173 filmben szinkronizált. Michonne szerepéről így emlékezett meg: ,,Hatalmas kedvencem, nagyon vagány csaj. Én magam is nézem a sorozatot, de szinte mindent angolul, hogy tanuljam a nyelvet”. Hozzáteszi, hogy a The Walking Dead azon kevés munkák közé tartozik, amire azzal jelentkezett, hogy ő szeretne Michonne lenni, így tényleg behívták a szerepre.

 

Eugene Porter – Josh McDermitt – Hamvas Dániel

Képtalálat a következőre: „hamvas dániel walking dead”

Hamvas Dániel is régi motorosnak számít a szinkronban, ez idáig 935 filmben hallhattuk a hangját, továbbá számos Disney rajzfilm szövegét ő fordította magyarra. A hatodik évadban szállt be a sorozatba, amikor Eugene nevű karakterét kellett mindenáron megmenteni a többi szereplőnek.

 

 

 

Negan – Jeffery Dean Morgan - Csankó Zoltán

csankoz_1.jpgCsankó Zoltánt senkinek nem kell bemutatni. 1216 filmben szinkronizált, úgyhogy bőven volt rutinja amikor megkapta Negan szerepét. A többiekhez képest újnak számít a gárdában. Így emlékezett vissza a kezdetekre: ,,Nem tudtam, hogy ennyire népszerű ez a sorozat, úgyhogy a felelősség is nagyobb volt. Nem ismerem a szereplőket, csak a sajátomat, akit nagyon megszerettem, mert hihetetlenül szélsőségesen játszik, és én ebben lubickolok. A negatív karaktereket mindig érdekesebb szinkronizálni, nagyobb kihívást jelentenek.”

 

Nektek ki a kedvenc szereplőtök a sorozatban? 

A bejegyzés trackback címe:

https://szinkronjunkie.blog.hu/api/trackback/id/tr9713715570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása