mindenféle a magyar szinkronról

szinkronjunkie

szinkronjunkie

Jóbarátok Interjúsorozat - 1. rész - Kökényessy Ági

2021. október 03. - Karsa Tímea

tablo_kagi.jpg

Az HBO Magyarország először nem tervezte szinkronizáltan leadni a Jóbarátok: Újra együtt különkiadását, ám kielégítve a nézői igényeket, mégis elkészült hozzá a szinkron. Ebből az alkalomból a főszereplők magyar hangjaival beszélgettünk.

Akárcsak a stáblistában, a sort mi is az elbűvölő Kökényessy Ágival kezdjük, aki Jennifer Anistont, azaz Rachel Greent szólaltatta meg. A színésznőt egy városi dugó kellős közepén kaptuk el pár kérdés erejéig. 

SzJ: Több vélemény is van a tavasszal bemutatott Jóbarátok: Újra együtt-ről. Van, aki maradéktalan örömmel nézte végig, és olyanok is akadnak, akik nem azt kapták, amit vártak. Ön mit gondol róla? 

KÁ: Én sem azt kaptam tőle, amit vártam, mert egy új részt, vagy filmet szerettem volna. Azt képzeltem, hogy visszatérnek a stúdióba, és csinálnak egy epizódot, amiben láthatjuk, hogy 17 év elteltével mi történt a szereplőkkel. Ez a talkshow is nagyon klassz volt, de nem ilyenre számítottam.

SzJ: Mit gondol, mi történt Rachellel az elmúlt 17 évben?

KÁ: Fogalmam sincs. Nagyon drukkoltam, hogy végleg összejöjjenek Ross-szal, de szerintem a nézők többsége is azért szurkolt, hogy együtt maradjanak. Nem tudom, mi történhetett vele, ezért is lettem volna kíváncsi rá.

SzJ: Az újraegyesülésnek a szinkronja miben volt más, mint a sorozatot szinkronizálni?

KÁ: Azért volt nehezebb, mert a szereplők sokszor beszéltek egyszerre, így nem volt egyszerű kiszűrni, hogy Rachel mikor szólal meg. Ezen kívül rengeteg érzelmi kitörés volt benne, amit szintén kihívás volt lekövetni.

SzJ: Ha színpadon vagy filmben játszhatná valamelyik karaktert, kit játszana el?

KÁ: Rachelt. Nyilván azért is, mert tíz éven át szinkronizáltam, és ezért áll a szívemhez a legközelebb. Ugyan mindegyik karakter nagy találat volt, de ha megpróbálom külső szemlélőként nézni, nekem akkor is a Rachel a legérdekesebb figura, és nagyon örülök, hogy annak idején Mohácsi Emil rám osztotta a szerepet.

SzJ: Nagyon köszönjük, hogy még utazás közben is szakított ránk időt.

A bejegyzés trackback címe:

https://szinkronjunkie.blog.hu/api/trackback/id/tr1516629718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laci_52 2021.10.04. 22:56:42

Kökényessy Áginak nagyon szép orgánuma van, szeretném még sok film szinkronjában hallani.
süti beállítások módosítása